Kaczucha Kaczucha
423
BLOG

Nowa piosenka ODA DO DZIENNIKARZY - Trzeci Oddech Kaczuchy

Kaczucha Kaczucha Kultura Obserwuj notkę 1

    Nie chciałem już pisać piosenek traktujących o polityce, wszedłem w piosenki literackie, ale to co wydarzyło się w redakcji "Wprost", przypomniało mi, że jest coś takiego jak wolność słowa i że może być zagrożona. Nasze pokolenie, które przeżyło cenzorów, kneblowanie słów, jest bardzo na tę kwestię uczulone. I choć ta "czwarta władza" czyli media, bywają czasami irytujące, ale  niezależnie od ich "koloru" i opcji politycznej powinny mieć możliwość informowania nas  o wszystkim, a my mamy prawo być odbiorcami ich komunikatów. I nie chciałbym, by ktokolwiek odbierał ten tekst, przeciwko sobie. Ta piosenka nie jest przeciwko jakiejkolwiek partii czy politykowi. Ta skromna  piosenka jest za wolnością. Wolnością słowa. Kaczucha

 

Link do piosenki       http://youtu.be/rZszm0sG-cM

Kaczucha
O mnie Kaczucha

W roku 81 wygrałem z zespołem Trzecim Oddechem Kaczuchy Festiwal Piosenki Studenckiej w Krakowie i Konkurs Interpretacji w Opolu(Wódz,Kombajnista, Pytania syna poety, Nie umieraj nam inteligencjo, Poznaj siłę swoich pieniędzy, W naszej klasie....

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura